Dieta Body Line – dieta rapida si sigura

Dieta Body Line – dieta rapida si sigura.

Trebuie sa o spunem din capul locului ca, Dieta Body Line, nu este o dieta propriu-zisa, cu tot felul de inventii: morcov mancat 30 de zile, doar supe, doar varza, doar mamaliga, etc, diete ce-ti dezechilibreaza organismul si au efect de yoyo, ingrasandu-va mai mult. Din 2001, de cand activeaza pe piata suplimentelor nutritive si a fitness-ului, Body Line a adunat informatii pretioase in ceea ce priveste nutritia echilibrata, suplimentare si sport. Sa incepem sa trecem in revista ce veti gasi in acest articol:
  •  Ca sa arzi grasimile, trebuie sa mananci intre 3 si 5 mese pe zi! Putin si des.
  •  Mananca portii cu 30-40% mai mici.
  •  Elimina pe cat posibil carbohidratii din alimentatie, iar cei rafinati (zaharul, amidonul) evitati-i in totalitate.
  •  Cauta cat mai multe surse de proteine si grasimi sanatoase.
  •  Cele  mai bune activitati, atat pentru barbati, cat si pentru femei, sunt Fitness-ul si Cardio, exact in aceasta ordine.
  •  Inlocuieste 1-2 mese din zi cu un shake proteic, cu un continut minim de 80% proteina din zer (proteina din zer are toti aminoacizii esentiali si neesentiali, plus BCAA si Glutamina pentru refacere)
  •  Daca vrei sa folosesti arzatoare de grasimi, alege unul natural 100%, sigur si fara efecte secundare. Acele arzatoare sunt L-Carnitina si CLA (Acid Linoleic Conjugat)
  •  Suplimenteaza cu Omega 3, ajuta la arderea grasimilor, plus imbunatatirea circulatiei si subtierea sangelui, iar inima va fi mereu in parametri optimi.

       1. Mananca intre 3 si 5 mese pe zi pentru a arde grasimile!


Desi pare un paradox, nu este, ba mai mult, are si o sustinere logica. Sa dam exemplu perioadele de razboi, cand soldatii mancau o masa pe zi si rezistau pe front. Infometandu-ne, corpul nostru stie acest lucru si atunci cand mancam, depoziteaza totul sub forma de grasime, pentru a avea rezerve in urmatoarea perioada de infometare. Mancand 3-5 mese pe zi, corpul va fi mereu in actiune, astfel nu va depune rezerve. Mai mult decat atat, cand mancati, metabolismul creste si pentru digestie, se ard calorii. Si ca sa subliniem si ce este logic, mancarea trebuie sa fie putina si de calitate. Pentru o slabire rapida, nu va infometati! Ce inseamna mancare de calitate? Cand mancam, trebuie sa ne hranim organismul cu nutrienti diversificati (proteine, vitamine, minerale, grasimi, carbohidrati complecsi) Proteinele trebuie sa fie din diferite surse (animale si vegetale). Vezi Tabelul Nutritional al alimentelor, si alege alimentele cu cat mai mare concentratie de proteine per 100g. Feriti-va pe cat posibil de carbohidratii simpli (zaharurile, fructoza, mierea de albine) si de amidon (faina). Daca doriti sa mancati carbohidrati, mancati doar pe cei cu asimilare lenta (orez, legume, cartofi la cuptor, fasole, etc). Cititi punctul 3 pe larg.

2. Mananca portiile cu -30, -40% mai mici!


O abordare simpla pentru a slabi, este sa reducem, din ochi, cantitatea de mancare din farfurie. Haideti ca stiti cat mancati pana acum, iar de acum inainte mancati mai bine de jumatate din portie. Si mai este un secret: satietatea se va instala garantat in 15 minute, chiar daca luati cateva guri doar. Incercati sa mancati ceva si….gasiti-va ceva de treaba cateva minute. O sa vedeti cum nu o sa mai doriti sa continuati sa terminati tot din farfurie.

3. Un alt secret este acela de a elimina, pe cat posibil carbohidratii din alimentatie, iar pe cei simpli, sa-i excludem.


Desi nu este un secret, dar acest lucru nu este prezent in mass media sau pe retelele de socializare. De ce? Deoarece carbohidratii sunt cea mai ieftina sursa. Cat costa 1 kg de zahar? Dar 1 kg de faina? Cat costa 1 kg de cartofi?  Nu, nu costa 2-3 lei cat stim noi, pretul de productie si en-gros este de 1-2 lei, negociat de firmele mari. Ce poti face din zahar, faina si cartofi? Exact, de toate! De aceea la TV vedem doar reclame la sucuri carbogazoase, la chipsuri, la croissant-uri, la Mc Donald’s, la KFC, etc. Acestea sunt produse „goale” si nu hranesc organismul. Ele doar dau o energie falsa, de scurta durata, iar zaharul creaza dependenta. Cat costa 1 kg de carne? Dar 1 kg de fasole? Dar de linte? Exact, mult! Deoarece sunt surse de proteine, de aminoacizi, de vitamine, de energie, de viata. Acestea sunt surse de nutrienti ce hranesc organismul. Legumele sunt foarte importante pentru organism, oferindu-ne vitamine, minerale, aminoacizi, proteine, fibre, grasimi sanatoase si apa. Vrei o Dieta rapida, dar cu carbohidrati nu este posibil. Pofta de dulce, deobicei, apare dupa ce s-a mancat o alta portie de zaharuri cu ceva timp in urma. Manacand zaharuri si amidon, pancreasul da drumu la insulina pentru a contracara atacul carbohidratilor si pentru a-i introduce in sange, muschi, creier. Dar valorile de insulina scad la fel de repede precum au crescut si da semnal la creier sa mai fie mancata o portie de ….carbohidrati simpli si rapizi, zaharuri deobicei.

              4. Cauta cat mai multe surse de proteine si grasimi sanatoase.


      Vezi tabelul nutritional!

           Fa-ti o lista cu alimentele ce au o cat mai mare concentratie de proteine si grasimi sanatoase. Fa sa fie simpla aceasta dieta rapida.

5.Cele  mai bune activitati, atat pentru barbati, cat si pentru femei, sunt Fitness-ul si Cardio, exact in aceasta ordine.

Pentru a grabi arderile de grasime, trebuie sa facem miscare. Miscarea poate fi de multe feluri, dar in ziua de astazi, timpul nu ne permite, iar cea mai accesibila varianta este sa mergem la o sala de fitness. Ce activitate sa alegem: – Alege Fitness-ul! Activitatea tip fitness arde caloriile si formeaza masa musculara. Daca nu stiati, masa musculara arde grasimile „non stop”, inclusiv in zilele cand nu mergeti la sala. Femeile sa nu se fereasca de fitness, deoarece nu vor pune masa musculara in exces, asa cum se crede, deoarece, femeile, nu au testosteron. Se va pune o fibra foarte estetica. Acele femei cu o masa musculara mare, folosesc substante interzise. – Alege Cardio! Dupa activitatea de fitness, cea de Cardio este binevenita. De ce spunem sa pastram ordinea? Deoarece, cand mergem la sala, avem rezervele de glicogen pline, astfel, vom folosi energia acumulata in sange si muschi. Dupa 30 de minute, glicogenul incepe sa scada, iar sursa de energie va deveni grasimea.  Formula este simpla! Mergi la sala, foloseste energia pentru a crea masa musculara, dupa care, arde grasimile pe banda de alergat, pe scara, pe bicicleta, etc. Daca mergi doar la Cardio, in primele 30 de minute nu vei arde grasimi, astfel, nu te „strofoca” sa dai tot din tine in primele 30 de minute. Atentie! Pe banda nu se alearga niciodata…tare. Se merge rapid, mentinand un puls de maxim 120 debatai pe minut! De ce? Deoarece depasind 120 de batai ale inimii pe minut, arderile vor proveni din oxigen si nu din grasimi (nu se vor oxida grasimile). Pe langa Dieta Body Line, o dieta rapida inseamna a folosi suplimentele nutritive arzatoare de grasimi.

               6. Inlocuieste 1-2 mese din zi cu un shake proteic din zer – dieta rapida si sigura.


Sunt si vesti bune despre cum sa ne alimentam si bine si sanatos si rapid si ieftin. Una din cele mai simple, sigure si ieftine solutii este shak-ul proteic. Trebuie intai sa fac o remarca: multa lume confunda bautura proteica (shake proteic) cu suplimentele adresate exclusiv sportivilor. Nimic mai fals! O proteina din zer, de exemplu, este cea mai buna sursa de aminoacizi posibila, avand toti aminoacizii esentiali si neesentiali, plus vitamine si minerale. Aminoacizii sunt caramizile vietii. Daca sursa de proteina este incompleta in aminoacizi, riscam sa avem dezechilibre in organism. Suplimentele cu proteine sunt atat pentru femei, cat si pentru barbati, desi ambalajele mai difera, este pur marketing. Un shake proteic contine doar proteina, fara grasimi nesanatoase si fara carbohidrati, deci sunt eliminate exact „nutrientii rai”, ce favorizeaza acumularea de grasimi. De ce spunem ca un shake proteic este si ieftin, pe langa foarte practic? Deoarece media unei portii este de 3 lei. Desi 1 kg costa 90-100 lei, pretul per portie este foarte mic. Practic aveti o masa completa si foarte rapida cu 3 lei.

               O masa completa cu 3 LEI.

Va prezentam mai jos doua suplimente proteice ce inlocuiesc cu brio 1-2 mese din zi, fara grasimi si zaharuri – dieta rapida.

               Thermogenic Protein – for Women:

Thermogenic Protein for Women – proteine pentru femei

Platinium Thermogenic Protein are in compozitia sa ingrediente naturale și are rolul de a intensifica metabolismului grăsimilor.

Beneficii:

✔ contribuie la remodelarea corporala, ✔ reduce apetitul și controleaza senzatia de foame, ✔ sprijina eliberarea energiei, ✔ susține sănătatea sistemului cardio – vascular, ✔ imbunatateste performantele fizice in timpul antrenamentelor, ✔ intensifica metabolismul pentru arderea grasimilor.

Thermogenic Protein pentru femei, contine:

»  82% proteina concentrata din zer »  L-Carnitina pentru arderea grasimilor, fiind un aminoacid, este tot 100% natural »  Extract de Ceai Verde, tot pentru grabirea arderii grasimilor.

Pentru mai multe detalii, apasati pe link! Thermogenic Protein.

                           WPC – proteina pentru barbati:

inlocuitor de mese
PLATINIUM PURE WPC este un supliment a cărei formulă a fost creată pentru a oferi: o creștere mai mare a proprietăților de stimulare, o acțiune mai rapidă, un conținut redus de grăsimi și un nivel ridicat de proteine. Proteina din zer. Beneficii:

✔ o creștere mai mare a proprietăților de stimulare musculară ✔ o acțiune mai rapidă ✔ un conținut redus de grăsimi ✔ un nivel ridicat de proteine

Pure WPC pentru barbati, contine:

»   82% proteina concentrata din zer »  Creatina pentru intarirea masei musculare si pentru forta »  Taurina pentru energie »  27 portii pentru cantitatea de 1 kg si 54 portii pentru cea de 2 kg.

Pentru mai multe detalii, apasati pe link! Pure WPC

 7. Arzatoare de grasimi si inhibitori de grasimi:


l-carnitine - l carnitina
PLATINIUM L CARNITINA 1000 este suplimentul ideal dacă vrei să arzi grăsimile repede și bine ! Beneficii:

✔ transforma grasimea in energie ✔ reduce tesutul adipos ✔ amplifica metabolismul ✔ imbunatateste termogeneza

PLATINIUM L CARNITINA 1000 conține super carnitină, o substanță care ajută la transformarea țesutului adipos din organism în energie. Pentru mai multe detalii, apasati pe link! L-Carnitina 1000
  • CLA de 1000 mg

cla 1000Platinium CLA 1000 lucreaza prin inhibarea depozitarii grasimii. Drept rezultat, grasimea ramane in circulatie mai mult timp, permitand muschilor sa o utilizeze ca sursa de energie. Beneficii:

✔ accelereaza metabolismul ✔ sustine arderea grasimilor ✔ reduce pofta de mancaresi de dulciuri ✔ blocheaza depunerea grasimilor

Platinium CLA 1000 contine acid linoleic conjugat ce este o forma alterata a acidului linoleic, un acid gras bogat in omega 6, foarte important pentru sanatatea umana. Pentru mai multe detalii, apasati pe link! CLA 1000

                       8. Recomandarea noastra completa:


Slim PackPachetul SLIM PACK BODY LINE pentru femei este conceput pentru a te ajuta în atingerea scopului tău de a slăbi repede, dar și sănătos.
Beneficii:

✔ pierdere în greutate ✔ plus de energie ✔ tonifiere ✔ recuperare ✔ eliminarea celulitei inestetice

Pachetul Slim Pack Body Line conține:
  1. PLATINIUM THERMOGENIC PROTEIN
  2. PLATINIUM CLA 1000
  3. PLATINIUM L-CARNITINE 1000
  4. SHAKER 700 ML CADOU
Pentru mai multe detalii, apasati pe link! Slim Pack de la Body Line https://bodylinenutrition.ro/suplimente-nutritive/slabeste-rapid-slim-pack-body-line-pentru-femei/

                       Pachetul pentru barbati si femei: Body Line Slim

https://bodylinenutrition.ro/suplimente-nutritive/scapa-de-burta-cu-body-line-slim-pack/ Dieta Body Line este o dieta rapida si sigura, deoarece se bazeaza pe regulile corpului uman si nu deregleaza organismul.

2 thoughts on “Dieta Body Line – dieta rapida si sigura

  1. Marsanu Valeriu says:

    Este adevarat tot ce scrie in acest articol. Sunt antrenor de fitness de 20 de ani. Diata rapida inseamna sa mananci corect si cat mai multe proteine si legume.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *