Dieta din doua in doua ore

 

Dieta din doua in doua ore – Cu siguranta ai auzit despre zeci de cure de slabire, care mai de care mai chinuitoare.

Dietele de slăbit şi menţinerea greutăţii, după un regim anume, sunt teme studiate de nutriţioniştii din lumea întreagă. Ca urmare a acestor studii, toţi au ajuns la concluzia că pentru a scăpa pentru totdeauna de povara kilogramelor în plus, cel care urmează o dietă anume trebuie să-şi schimbe stilul de viaţă.

Secretul dietei de slabit din doua in doua ore, consta in cantitatile ingredientelor si in combinatiile alimentare pe care trebuie sa le faci.

Ceea ce trebuie sa faci pe parcursul acestei diete este sa mananci din doua in doua ore. Aceasta dieta trebuie urmata 4 zile, insa o poti transforma intr-un stil de viata pentru a te mentine in forma cat mai mult timp.

Poti sa slabesti intre 2.5 si 4 kilograme in cele patru zile, depinde de cum functioneaza metabolismul tau. Pentru rezultate cat mai bune, combina dieta, cu exercitii fizice. Alege tu ce tip de activitate iti place sa urmezi.

Pe timpul dietei din doua in doua ore, inclusive dupa terminarea acesteia, renunta la sucurile din comert, dulciuri. Consuma bauturi din legume si fructe preparate in casa, ceaiuri si multa apa. La final, nu doar silueta ta va avea de castigat, ci si starea pielii. Ea va fi mai curata si mai catifelata.

O alta regula de care sa tii cont pe parcursul dietei din doua in doua ore, este ca nu trebuie sa te ridici satula de la masa. De asemenea, trebuie sa ai grija si la combinatiile alimentare pe care le faci.

RETINE!

Carnea nu ar trebui servita cu cartofi sau orez, ci alaturi de salate fara dressing gras, legume inabusite, dar si alte garnituri usoare.

Pentru dieta din doua in doua ore, trebuie sa te bazezi pe:

Legume: castraveti, morcovi, telina, ardei, ciuperci, rosii, broccoli si conopida.

Fructe: mere, pere, portocale, banane, struguri si fructe de padure.

Cereale: fulgi de ovaz, orz, bulgur (grau spart), orez brun, quinoa.

Lactate: branza de vaci, iaurt si lapte (toate cu continut scazut de grasimi).

Leguminoase: fasole, mazare, soia, naut.

Carne si oua: piept de pui si de curcan, peste, albus de ou.

Alaturi de aceasta dieta si exercitii fizice, noi va recomandam si proteine pentru femei Platinium Thermogenic Protein for Women, creata pe baza unor ingrediente naturale și are rolul de a intensifica metabolismului grăsimilor.

Beneficii:
– contribuie la remodelarea corporala
– reduce apetitul și controleaza senzatia de foame
– sprijina eliberarea energiei
– susține sănătatea sistemului cardio – vascular
– imbunatateste performantele fizice in timpul antrenamentelor
– intensifica metabolismul pentru arderea grasimilor

Exemple de meniu:

Mic dejun:

Un bol cu fulgi de ovăz, combinați cu iaurt degresat

Un ou fiert, o felie de pâine integrală, o roșie sau un ardei

O salată de fructe proaspete

Un sandviș din piept de curcan la grătar și brânză slabă

Gustare:

Un măr

O mână cu miez de nucă sau cu alune

Un iaurt mic simplu

Un pahar de suc de fructe natural

Prânz: 

Un bol cu ciorbă de legume sau de vită

Pește la grătar cu garnitură de legume fierte pe abur

Salată de legume și piept de pui cu dressing de lămâie

Salată de ton

Gustare:

O salată mică de fructe

2-3 cubulețe de ciocolată neagră

4-5 biscuiți din cereale integrale

Câteva migdale crude

Cină:

Doi cartofi copți și un ardei gras crud

100 g brânză de vaci

100 g mazăre fiartă cu piept de curcan la grătar

100 g de orez cu legume

Micul dejun trebuie luat dupa maxim o oră după ce te-ai trezit, iar cina, inainte cu 3 ore de culcare. Este recomandat ca fiecare masă principală să nu depășească 400 de calorii.

Dacă suferi de anemie sau alte afecțiuni, nu este recomandat să ții acest regim.

Citeste si:…..

Dieta ketogenica – slabeste mancand

Dieta Rina detaliata si cele mai bune arzatoare de grasimi

Dieta Body Line – dieta rapida si sigura

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *