Fitness pentru femei

Fitness pentru femei, idei si perceptii gresite! Fetelor, nu trebuie sa va temeti de muschi!

Aceasta teama vine dintr-o viziunea gresita a ce inseamna masa musculara si sa ai muschi, ca femeie.

Femeile nu acumuleaza masa musculara ca barbatii, asadar va asiguram ca si daca si-ar dori, le-ar fi foarte greu sa ajunga la aceeasi masa musculara ca cea a barbatilor.

Cand vorbim de masa musculara, nu trebuie sa te gandesti la o culturista.

Culturistii folosesc steroizi anabolizanti pentru a atinge nivele mari de masa musculara, iar femeile din culturism fac la fel, de aceea acumuleaza cantitati atat de mari de muschi.

Pe cale naturala nu ar reusi niciodata!

Iata motivele pentru care femeile ar trebui sa opteze pentru antrenamentele fitness:

  1. Este mai usor sa slabesti

Multe femei au auzit ca este bine sa ai masa musculara cand vrei sa slabesti, pentru ca asta iti va creste metabolismul si vei arde mai multe calorii pe zi.

Mai multe fibre musculare, inseamna receptori de insulina mai multi, iar daca mananci carbohidrati, au unde se duce sa fie arsi pentru energie si nu stocati ca grasime.

Mai multi muschi inseamna si mai multe unitati motorii antrenate.

O unitate motorie este un conglomerat de fibre musculare, si neuronul din creier care le face sa se miste.

A folosi mai multe unitati motirii inseamna a avea mai multa “munitie” pentru a te apara impotriva greselilor din dieta.

  1. Devii supla mai repede

Daca nu faci o prioritate din antrenamentele cu greutati pentru masa musculara, singurele arme care iti raman pentru a slabi sunt dieta si cardio.

Daca alegi aceasta cale, vei fi nevoita constant sa reduci ceea ce mananci, pentru a compensa incetinirile metabolice care vin oadata cu varsta.

Este adevarat ca pentru a fi supla fara efort este nevoie de o nutritie adecvata, care sa iti permita sa mananci alimente functionale fara sa ai pofte alimentare.

 Fara o dieta buna nu se poate progresa, indiferent de cum te antrenezi. Dar, nimeni nu vrea sa manance foarte putin numai pentru a nu se ingrasa.

Masa musculara te ajuta sa mananci mai mult si dovezile arata ca o masa musculara mai mare este benefica pentru sanatate luptand cu boli precum cancerul, diabetul, dar si incetinirea imbatranirii.

  1. Vei fi mai tonifiata

Daca vrei sa te tonifici iata ce trebuie sa faci:

  1. Trebuie sa scapi de surplusul de grasime.
  2. Trebuie sa cresti marimea celulelor musculare pentru a avea forme.

Pentru a realiza usor ambele aspecte, trebuie sa te antrenezi pentru masa musculara. Nu inseamna ca vei avea muschi mari si vei arata ca un barbat.

Mediul hormonal al femeilor este diferit de cel al barbatilor si tocmai acest mediu determina marimea masei musculare.

De asemenea, nu vei arata precum o culturista si nici macar pentru o practicanta de CrossFit, daca pui cateva kilograme de muschi.

Aspectul sportivelor mentionate mai sus, vine dupa ani si ani de antrenamente intense si strategii complexe de nutritie si suplimentatie, deseori insotite de folosirea steroizilor anabolizanti.

Asadar, daca vrei sa fii tonifiata, o crestere usoara a masei musculare este ceea ce ai nevoie pentru a iti accentua formele si a iti ridica metabolismul, pentru a arde mai multe calorii cand stai.

  1. Poti scapa usor de masa musculara, daca asta vrei

Daca nu esti convinsa sa urmezi antrenamente care iti vor creste masa musculara, afla ca poti incerca si daca nu iti place cum arati astfel, poti scapa de masa musculara cu usurinta.

Daca incetezi antrenamentele, revii la nivelele de baza foarte rapid, atat in privinta masei musculare cat si a fortei.

  1. Oase puternice 

Femeile incep sa piarda din densitatea osoasa dupa varsta de 30 de ani, iar ritmul se accelereaza dupa menopauza. Masa musculara ajuta la prevenirea acestui lucru.

  1. Poti avea o sarcina usoara si un copil mai sanatos

Un studiu recent a descoperit ca femeile gravide care au urmat un program de antrenamente de rezistenta facute in apa, timp de 6 saptamani, au nascut copii mai sanatosi decat un grup de control.

  1. Fericita si risc scazut de depresie

Este documentat faptul ca cei care incep sa se antreneze cu greutati, au stare mai buna de spirit si sunt mai fericiti.

  1. O balanta hormonala mai buna si mai putin stres

Masa musculara ajuta la echilibrarea hormonilor de stres, precum cortizolul.

Este important pentru orice femeie care vrea sa slabeasca si sa ramana supla, din moment ce procesul de slabire este unul stresant pentru corp.

       9.  Vei imbatrani frumos

Tot mai multe studii cofirma faptul ca femeile care au mai multa masa musculara traiesc mai mult!

Sa te antrenezi pentru a avea muschi te ajuta sa fii mai sanatoasa si sa arati mai bine, fara a arata precum o culturista sau un barbat!

Ideea ca femeile trebuie sa se antreneze diferit este o preconceptie care nu face decat sa le limiteze capacitatile de a arata si a se simti mai bine. Incearca aceasta abordare si vei fi uimita de rezultate!

La sfarsitul fiecarui antrenament, noi iti recomandam sa iei si o proteina pentru femei.

Platinium Thermogenic Protein, proteine pentru femei este special creat de Body Line, in Spania,  pe baza unor ingrediente naturale și are rolul de a intensifica metabolismului grăsimilor.

Beneficii:

contribuie la remodelarea corporala
reduce apetitul și controleaza senzatia de foame
sprijina eliberarea energiei
susține sănătatea sistemului cardio – vascular
imbunatateste performantele fizice in timpul antrenamentelor
intensifica metabolismul pentru arderea grasimilor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *