Poti slabi fara sa faci sport?

fitness pentru slabit

O intrebare tot mai des intalnita: „este obligatoriu sa fac sport pentru a slabi?”

Fitness pentru slabit – Mișcarea este foarte importantă atunci când vrei să slăbești. Tocmai de aceea, este esențial să știi cum să combini corect dieta cu sportul, astfel încât să obții cele mai bune rezultate.

La baza slabirii se afla: caloriile arse contra calorii mancate. Ca sa slabesti sanatos si frumos, ai nevoie de o combinatie intre o alimentatie echilibrata si exercitii fizice. Alege fitness pentru slabit!

Unele femei cred ca doar exercitiile fizice sunt singurul raspuns.

Adevarul este ca alternarea antrenamentelor de fitness cu cele de cardio, este solutia generala.

Dacă vrei să combini corect dieta cu sportul, ai grijă să nu aluneci nici în cealaltă extremă. Nu mânca în exces bazându-te pe faptul că arzi calorii suficiente prin sport. Monitorizează-ți efortul ca să vezi câte calorii arzi prin mișcare.

Dacă ești la început, nu exagera cu mersul la sală – mergi de maximum trei ori pe săptămâna. Alege fitness pentru slabit!

Daca faci 3 antrenamente intense pe saptamana, care ard in jur de 1000 de calorii fiecare, reusesti sa arzi suficiente calorii cat sa slabesti sub 0,5 kg de grasime!

Poti anula usor deficitul caloric creat prin sport, mancand cateva portii in plus pe zi sau o masa trisata mai consistenta.

Ca să crești masa musculară și să topești eficient depozitele de grăsime, trebuie să mănânci trei mese pe zi.

Concluzia?

Antrenamentele pot să devină o mare pierdere de timp dacă te înfometezi peste zi și mănânci copios după efortul fizic.

Sa slabesti, nu este un lucru imposibil. Adevarata provocare este sa slabesti corect si sanatos!

Adica sa slabesti din grasime, fara sa pierzi masa musculara, iar acest lucru nu se pot realiza peste noapte, ci urmand un program special si strict de antrenament si alimentatie corespunzatoare.

Daca slabesti doar prin dieta, vei pierde si masa musculara. Poate kilogramele o sa scada, dar devii o versiune mai mica a ta, indexul de masa grasa nu se schimba si aspectul fizic lasa de dorit. Alege fitness pentru slabit!

Formula de slabit

Sa zicem ca esti o femeie de 79 de kg, care are nevoie de 2375 de calorii pe zi pentru a isi mentine greutatea. Reduci caloriile cu 776, pentru a ajunge la 1500 pe zi. Asa arzi 5435 de calorii pe saptamana.

Daca iti cresti efortul fizic pentru a arde 300 de calorii in plus pe zi, vei arde 2100 de calorii pe saptamana. Combinat, cele doua abordari duc la arderi calorice de 7526 de calorii pe saptamana. Adica slabesti 1 kg pe saptamana.

Daca esti sanatoasa si nu ai perturbari metabolice serioase, aceasta formula se aplica aproape tuturor.

In momentul in care ajungi la kilogramele dorite, bucuria este nepretuita, dar poate sa fie umbrita cand vezi ca incepi sa depui la loc kilogramele de care ai scapat in timpul dietei.

Cel mai mare neajuns al slabirii doar prin dieta este ca dupa ce incepi sa mananci normal, te ingrasi la loc. 

Si cel mai grav, muschii pe care i-ai ars in perioada dietei nu revin, dar in locul lor apare grasimea. Asa ca ajungi sa ai procente de grasime mai mari decat la inceput.

Daca tot repeti acest proces, apare sindromul de yo-yo. De fiecare data cand slabesti fara a face sport si apoi te reingrasi, iti schimbi in rau compozitia corporala (raportul dintre masa adipoasa si cea slaba). Fitness pentru slabit!

Muschii ard calorii, pe cand grasimea este inerta din punct de vedere metabolic. Cu cat ai un procent mai mare de muschi in defavoarea grasimii, cu atat ai o rata metabolica bazala mai mare. Cu cat inlocuiesti mai multi muschi cu grasime, cu atat iti este din ce in ce mai greu sa slabesti.

Daca deja faci sport destul de intens si nu vezi rezultate, de vina este dieta. Nu poti compensa prin sport, o dieta proasta. Ca sa fii cu adevarat multumita de corpul tau, ai nevoie de combinatie intre dieta si fitness pentru slabit.

La sfarsitul fiecarui antrenament fitness pentru slabit, noi iti recomandam sa iei si o proteina pentru femei.

Platinium Thermogenic Protein, proteine pentru femei este special creat de Body Line, in Spania,  pe baza unor ingrediente naturale și are rolul de a intensifica metabolismului grăsimilor.

Beneficii:

– contribuie la remodelarea corporala
– reduce apetitul și controleaza senzatia de foame
– sprijina eliberarea energiei
– susține sănătatea sistemului cardio – vascular
– imbunatateste performantele fizice in timpul antrenamentelor
– intensifica metabolismul pentru arderea grasimilor

Surse:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *