Shake-ul post-antrenament cu dextroză ( dextrose ) !

dextroza - dextrose - shake post antrenament

Dacă există încă speculații cu privire la beneficiul unui shake post-antrenament cu dextroză, aceste informații vor alunga orice îndoială.

Nu sunteți sigur dacă aveți nevoie de un shake post-antrenament pentru a vă oferi cea mai mare creștere a zahărului din sânge după antrenamentele cu greutăți? Luați în considerare cât de ideală este dextroză pentru regimul dvs. suplimentar și veți vedea că rezultatele acestui supliment sunt uimitoare.

Când vă antrenați, apare o inundație de acid lactic și sângele se concentreaza pentru a-l spăla treptat, ducând la „pompa” post-antrenament. La ce duce asta? Mușchii deteriorați. În câteva zile rămâi cu rămășițele autodistrugerii tale sub formă de mușchi rigizi și dureroși.

Una dintre cele mai mari descoperiri din ultimii ani este că, corpul pe care îl abuzezi atât de ușor, știe și înțelege că este abuzat. Se pregătește pentru a primi substanțe nutritive și este gata să înceapă procesul de reparații imediat după antrenament. Ca atare, studiile au arătat că acesta este momentul optim pentru a consuma un shake bogat în nutrienți după antrenament, precum și orice suplimente care ar putea juca un rol în stimularea acestui proces de recuperare musculară. Un astfel de supliment este dextroza.

MASA ESTE MAI BUNĂ?

Absolut. Există o mulțime de alimente întregi și mese bogate în proteine ​​care vă vor alimenta corpul și vă vor furniza mușchii cu tot ce au nevoie pentru a-si reveni, dar problema este că sunteți limitat la o fereastră de timp de aproximativ 60 de minute după antrenament, pentru a vă umple rezervele corpului de energie și a-i furniza cu surse de calitate de carbohidrați și proteine, pentru a stimula procesul de reparare și reconstrucție.

Deoarece majoritatea sportivilor și antrenorilor își petrec timpul de antrenament la sala de sport, fereastra nu este suficient de mare după antrenament pentru a vă grăbi acasă și a pregăti o masă completă sau chiar parțială, care vă va oferi tot ce aveți nevoie. Luați în considerare faptul că trebuie să faceți duș după antrenament, să vă schimbați și să conduceți acasă, să pregătiți masa și să o mâncați – nu este probabil să o faceți.

OPTAȚI PENTRU SHAKE-UL POST-ANTRENAMENT

Shake-ul post-antrenament servește multor scopuri, în afară de faptul că primiți substanțe nutritive aproape instantanee după antrenament. Combinația adecvată de proteine ​​și carbohidrați (dextroză – dextrose) vă va ridica insulina la un punct care determină corpul să înceapă să stocheze substanțe nutritive.

Există persoane care sunt împotriva acestei tactici, deoarece sunt îngrijorați de grăsimea suplimentară. Depozitele de nutrienți care provin dintr-un vârf de carbohidrați care utilizează dextroză într-un shake post-antrenament ar fi un lucru rău dacă celulele de grăsime s-ar inmulti. Dar nu este cazul când te antrenezi și te antrenezi. Mușchii ocupă locul din față, deoarece au o cerință mai mare de nutrienți și energie.

Unii antrenori cred chiar că omiterea shake-ului după antrenament cu dextroză este necesară, deoarece vor să ardă grăsimile mai repede. Ei simt că, dacă vor lua grăsimea dintr-un shake, le va fi mai greu să o ardă. Opusul este adevărat de fapt. Dacă doriți să reduceți aportul de calorii, cel mai rău loc în care puteți reduce caloriile din dieta dvs. este imediat după antrenament. Creșterea grăsimii este cel mai puțin probabil să se întâmple, deci nu ar trebui să vă faceți griji cu privire la combinarea dextrozei cu shake-ul dvs. după antrenament. Fereastra oportunității este mică și doriți ca acești nutrienți să ajungă rapid la mușchii voștri.

Dextroza - Dextrose

DE CE DEXTROZA – DEXTROSE?

O întrebare obișnuită aici este „De ce se folosește dextroză?” Unii sunt îngrijorați, după cum s-a menționat anterior, de problema caloriilor. Faptul este că organismul va distruge acele calorii pentru a alimenta mușchii după antrenament. Dextroza este utilizată deoarece are un indice glicemic ridicat. Când utilizați dextroză în shake-ul dvs. după antrenament, veți obține o creștere puternică a insulinei.

Acel vârf de insulină este ceea ce doriți, deoarece creează o agitație chimică în creier. Apare un declanșator care schimbă modul în care corpul procesează substanțele nutritive. Deoarece mușchii dvs. preiau linia frontală peste depozitele de grăsime datorită depozitelor lor de energie epuizate, substanțele nutritive pe care le luați – inclusiv carbohidrații, cum ar fi Dextroza – se îndreaptă direct către mușchii care vor fi folosiți. Acest lucru este esențial pentru a-ți aduce mușchii într-o stare în care încep procesul de vindecare rapid.

Anumite zaharuri (carbohidrați) sunt utilizate în corpul dumneavoastră pentru a restabili glicogenul muscular și sunt mai potrivite pentru asta. Alții nu sunt. Dextroza se remarcă a fi o sursă perfectă pentru refacerea acelor depozite de glicogen, deoarece are un indice glicemic ridicat și este digerată rapid. Alte carbohidrați, cum ar fi sucul de mere, care conțin în principal fructoză, nu restabilesc glicogenul muscular. În schimb, umplu rezervele de glicogen din ficat, oferind 0 beneficii mușchilor.

AMESTECUL PERFECT

Așadar, te-ai gândit la ideea că este necesar un shake post-antrenament și probabil că vei începe rutina data viitoare când vei merge la sală. Este minunat, dar nu este atât de simplu din păcate. Trebuie să vă dați seama care shake-uri sunt potrivite pentru dvs. și obiectivele pe care le stabiliți.

Multe dintre shake-urile de după antrenament se vor amesteca bine cu dextroză, deci nu veți avea prea multe griji în această privință. Important este să măsurați amestecul și compusul potrivit pentru a se potrivi în mod specific clasei dvs. de greutate. Pe baza propriei mase, veți dori să schimbați suplimentele din rețeta dvs. de shake post-antrenament, astfel încât să luați amestecul potrivit.

Un shake ideal după antrenament va conține proteine ​​de calitate, cum ar fi aminoacizii cu lanț ramificat, care vor da un anumit impuls sistemului imunitar. Una dintre cele mai populare surse din aceasta este proteina din zer. Deoarece aceste complexe proteice au propriul lor indice glicemic mai mare, ele vor ajuta, de asemenea, la stimularea creșterii insulinei, pentru a începe înlocuirea combustibilului din celulele musculare.

Acesta este momentul în care zaharurile funcționează cel mai bine și unde intră în joc dextroza. Dacă amestecați cantitatea potrivită, corpul dvs. îl va trage direct în celulele musculare pentru depozitele de nutrienți. Nu există nicio șansă ca acesta să fie depozitat ca grăsime și acele grăsimi sănătoase pe care le luați din shake vă vor oferi, de asemenea, combustibil suplimentar pentru a vă ajuta la refacerea și recuperarea mușchilor.

Urmați acești pași pentru a dezvolta acel shake perfect după antrenament:

  1. IDENTIFICAȚI SURSA DE PROTEINE

Proteinele pe care le luați cu shake-ul dvs. după antrenament vor fi descompuse extrem de rapid și utilizate pentru a repara fibrele musculare deteriorate, întărindu-le pentru a vă îmbunătăți puterea și durabilitatea. Cu majoritatea antrenorilor de rezistență și a culturistilor, obiectivul este creșterea performanței. Deoarece trageți pentru cea mai rapidă absorbție în timpul ferestrei de 1 oră post-antrenament, este o idee bună să optați pentru o proteină din zer. Proteina pe care o folosesc se numește Big Blend de la Betancourt Nutrition.

  • DETERMINAȚI CÂTĂ PROTEINĂ AI NEVOIE

Pentru o persoană medie sub 90 kg care efectuează un antrenament care constă în aproximativ 30 de seturi, vă puteți aștepta să aveți nevoie de aproximativ 30-40 de grame de proteine ​​(aproximativ 2 linguri de proteine ​​din zer). Dacă sunteți un antrenor mai greu, peste 90 de kilograme, gramajul poate fi mărit la aproximativ 50 de grame.

  • INTRODUCEȚI DEXTROZA

Dacă doriți cele mai bune rezultate, aveți nevoie de un carbohidrat cu acțiune rapidă. Dextroza este în mod natural cea mai bună alegere. Din acest motiv, puteți opta pentru orice produs alimentar simplu cu glucoză ca o completare. Rețineți totuși că trebuie să evitați fructoza. Așa cum am menționat mai devreme, asta merge mai întâi la ficat, spre deosebire de mușchi și nu vă face bine. Dacă nu găsiți dextroză la nivel local, faceți-vă timp pentru a o comanda online – într-adevăr nu există un înlocuitor adecvat pentru o potrivire perfectă.

Pentru a maximiza în mod eficient reconstrucția și resinteza glicogenului muscular în post-antrenament, ar trebui să adăugați aproximativ 5 grame de carbohidrați pentru fiecare două seturi complete pe care le efectuați în antrenament. Când comparați acest lucru cu celelalte proteine ​​calcice de 30 de seturi, luați aproximativ 75 de grame de dextroză în shake-ul dvs. după antrenament.

  • CREȘTEREA DEXTROZEI

Dacă doriți să construiți mult mai multă masă musculară, atunci puteți crește aportul de dextroză pentru a încuraja mult mai mult dezvoltarea țesutului slab. Nu vă faceți griji cu privire la numărul mare de calorii din shake. Sunteți la un nivel anabolic în starea dvs. post-antrenament și este momentul perfect pentru a lua o mare parte din caloriile potrivite – este o mișcare extrem de inteligentă.

Dacă locatia în care vă aflați are spațiul necesar pentru a face acest lucru, amestecați imediat acest shake post-antrenament folosind instrucțiunile de mai sus, de îndată ce s-a terminat pauza de “racire”. Nu treceți peste aceasta faza doar pentru a face shake-ul. Aveți suficient timp și aceasta fază de pauza este la fel de importantă.

Asigurați-vă că urmați shake-ul post-antrenament cu o masă completă, chiar dacă este mică. Veți avea nevoie de carbohidrați suplimentari dincolo de dextroză, ceva care se digeră mai lent. Includeți în acea masă o cantitate foarte mică de grăsimi sănătoase și o sursă solidă de proteine ​​(tonul este popular și o alegere bună).

Cu cât inițiați mai repede procesul, cu atât mai mult timp mușchii vor avea pentru a se revitaliza înainte de următorul antrenament.

Unii se îngrijorează și de vârfurile de insulină și de efectele pe termen lung pe care le pot avea asupra pancreasului și de capacitatea organismului de a regla insulina. Fără a fi prea tehnici cu privire la funcția efectivă a corpului, nivelul insulinei are o crestere scăzuta în perioadele de intensitate maximă. Odată ce ați terminat un antrenament, magazinele epuizate au mare nevoie de acea energie și corpul dumneavoastră o știe. Creșterea insulinei este declanșatorul adecvat pentru a informa creierul că a sosit energia și creierul știe exact unde să o trimită.

Cu excepția cazului în care vă încărcați corpul cu alimente de tip junk food suplimentare pe parcursul zilei și creați vârfuri constante de insulină, atunci creșterea insulinei după un antrenament însoțit de o dietă normală nu este deloc dăunătoare corpului dumneavoastră. Este un proces natural.

Cu toate acestea, considerați că acesta este un mod optim de a vă completa programul de antrenament. Un shake post-antrenament cu Dextroză vă poate ajuta să atingeți mult mai repede acest obiectiv al densității musculare vizate și să vă faceți recuperarea antrenamentului mult mai confortabilă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.